|
Nedostatky hry
Každá hra
má nejaké muchy. K dokonalosti im vždy bude chýbať mnoho
prvkov, a preto je dobré hry hodnotiť ako hry, nie pokusy sa
podobať na realitu. Spintires je veľmi podarený offroad
simulátor, ktorý môže byť pokojne najlepším offroad
simulátorom vôbec. Ostatné príliš veľa masla nenamútili
takže Spintires môže byť so svojim postavením spokojné.
Napriek muchám sa predsa stále Spintires hrá, hrou sú
nadšení jej hráči, modéri a dá sa určite povedať, že aj
autori. Nevytvorili totiž brak. Napriek úspechu sa v hre
môžete stretnúť s nasledovnými nedostatkami.
-
SAVE:
ukladanie hry je zlý vtip. nedokážete poriadne uložiť
svoju hru, vytvoriť niekoľko save súborov. Ak ste sa
dostali do šlamastiky, neexistuje loading a musíte sa
vyškriabať z problémov sám ďalším autom a modliť sa, aby
ani to definitívne niekde nezapadlo. Nemožnosť ukladať
viacero hier vo viacerých mapách demotivuje skúšať v
rozohratej hre s vážnym záujmom bodovať robiť
kaskadérčiny, pretože pri rozľahlých mapách sa to
skrátka neoplatí. SAVE mohli určite vylepšiť a riešiť
vôbec inak. V hre sa totiž hrá jediná hra a tá platí do
chvíle, než si vyberiete hrať novú hru.
-
PREVODOVKA:
prevodovka je snáď zlý vtip. Ak hráte na notebooku, ale
aj s myšou, ktorá nemusí na 100 poslúchať pri celom
spôsobe ovládania prevodovky, zažijete nemilé
prekvapenie. Najmä však na notebooku bude problém
bezproblémov prepnúť na iný stupeň riadenia.
-
Z
POČIATKU CHAOTICKÉ OVLÁDANIE:
displej hry a fáza kliknutí myšou, ktorá mení
pohyblivosť kamery, sa zdá byť chaosom. Chaotické totiž
je rozpoznávať, ktorá fáza práve je. Ako všetko, aj toto
ovládanie sa dá naučiť, aj keď by ho určite niektorí
hráči radi vymenili za niečoho pohodlnejšie. Sami však
nedáme radšej žiaden návrh.
-
KAMERA:
kamera nie je tiež vyriešená ideálne. Kým sa naučíte,
ako sa vlastne kamera posúva, keď potrebujete napríklad
uviazať navijak na strom, ktorý je len dva centimetre za
okrajom obrazovky, hra na to s prepáčením kašle a
displej ani za svet neposunie. Musíte ho posunúť a znova
vytasiť navijak.
|
|
|
|